Veelgestelde vragen

Bekijk hieronder de vragen die het meest gesteld worden

Als je een andere vraagt hebt, stuur ons hier dan een bericht

Vragen over ledenadministratie kan je stellen op 06-20556275 (alleen bereikbaar via Whatsapp of sms), maar je kan ook een mail sturen naar info@svfcu.nl
Als jij jouw pasje vergeten bent, dan kunnen we jou dus helaas geen toegang geven tot het supportershome. Vergeet jouw lidmaatschapspas dus niet mee te nemen!
Het supportershome NumberFour opent elke thuiswedstrijd 2,5 uur voorafgaand aan de wedstrijd haar deuren. 
Wij verkopen momenteel geen dagkaarten. Dat komt doordat wij een grote stijging aan nieuwe leden hebben en het feit dat door de Coronamaatregelen niet de volledige capaciteit benut mag worden. Zodra we weer dagkaarten in de verkoop doen, zullen we dit communiceren via svfcu.nl 
 
Je moet een adreswijziging altijd aan de SV doorgeven, ook als je jouw nieuwe adres aan FC Utrecht hebt doorgegeven. Deze gegevens worden door de SV apart beheerd. Stuur daarom jouw oude en nieuwe adresgegevens naar info@svfcu.nl en wij wijzigen het graag voor je. 
 
 
 
Leuk dat je lid wil worden van de SupportersVereniging FC Utrecht! We helpen je graag. Je kan je aanmelden via deze link . Wil je liever lid worden op een wedstrijddag? Dan kan dat natuurlijk ook. We staan je graag te woord beneden bij de ingang van de Bunnikside (tussen de twee trappen in). 

//FOTO'S

Onze Instagram

SUPPORTERSVERENIGING FC UTRECHT VOOR EN DOOR SUPPORTERS