Infotheek Groep nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

Infotheek Groep nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

Voetbalclub FC Utrecht heeft een nieuwe shirtsponsor. Het Leidse IT-bedrijf Infotheek Groep verbindt zich de komende twee seizoenen aan de club, met een optie voor nog eens twee seizoenen. De overeenkomst gaat per direct in. Dochteronderneming 4Launch komt op de achterkant van het speelshirt van de Utrechters te staan, terwijl Infotheek vooral zichtbaar wordt bij de zakelijke doelgroep. Met een eigen skybox en toegang tot de business lounge, zal Stadion Galgenwaard een belangrijke gastheer zijn voor Infotheek, haar klanten en haar partners.




Infotheek Groep won in het verleden een aantal prestigieuze awards, zoals de Best Managed Companies Award 2015 en de FD Gazellen Award voor de snelst groeiende onderneming. Het bedrijf koos ondanks haar internationale karakter voor de voetbalclub uit de Domstad.

Voor CEO Jordy Kool – geboren en getogen in Utrecht – was het snel duidelijk: “Onze organisaties hebben veel met elkaar gemeen en delen de mentaliteit van mouwen opstropen en doen, het ‘no guts, no glory’-gen: we zijn allebei vechters, harde werkers, loyaal en maatschappelijk betrokken. Daarnaast spreekt de professionaliseringsslag die FC Utrecht aan het maken is ons aan, daar dragen wij graag aan bij.”

Algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht is trots op de nieuwe partner: “Infotheek Groep en FC Utrecht zijn een perfecte match. We hebben allebei een mooie groeiambitie en de intrinsieke drive om succesvol te zijn. Dat een internationale reus als Infotheek Groep zich verbindt aan onze club is alleszeggend.“

Infotheek Groep zal haar kenmerkende ‘full service’ strategie ook doorvoeren in het partnerschap met FC Utrecht, zowel als ‘supporter’ van de club, als van haar verdere partners én de supporters.

Wedstrijden

Binnenkort ziet u hier weer actuele informatie over de eerstvolgende wedstrijd van FC Utrecht.

Word nu lid van de supportersvereniging FC Utrecht