Informatie m.b.t. ledenadministratie SVFCU

Beste leden, 

Aangezien er nogal wat vragen c.q. misverstanden zijn over onze administratie, graag op het onderstaande letten:


SV Nieuws

* Adreswijzigingen die worden doorgegeven bij de club, komen niet bij ons terecht. Deze dus apart wijzigen.

* Bij het niet verlengen van de seizoenkaart van FC Utrecht, wordt dit niet aan ons doorgegeven. Opzegging van ons lidmaatschap dient dus apart te worden gedaan. Opzeggingen dienen jaarlijks vóór 1 juni aan ons te worden doorgegeven (in verband met de incasso van het lidmaatschap)

* De pasjes worden aan het begin van het seizoen naar alle leden tegelijk verzonden, dit is meestal eind juli/begin augustus

Voor vragen kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen.

Bestuur Supportersvereniging FC Utrecht
 
-Adres: Postbus 59
3430 AB Nieuwegein
-Mail: info@svfcu.nl
-Telefoonnummer: 06-20556275 (gelieve alleen via SMS of Whats App)

Word nu lid van de supportersvereniging FC Utrecht